Vraag over de rangen van de Tempeliers

Wil u een thema aansnijden dat in geen enkele onderstaande categorie past? Plaats hier een berichtje en wij doen het nodige. Heeft u vragen/opmerkingen over de werking van dit forum, dan bent u hier op de juiste plaats.
Plaats reactie
Hollander
Berichten: 4
Lid geworden op: 15-06-2017 19:48

Vraag over de rangen van de Tempeliers

Bericht door Hollander » 15-06-2017 20:01

Hallo, wie kan mij vertellen wat de (militaire) rangen waren binnenin de Tempeliersorde? De hoogste rang had de Grootmeester en er was ook nog een Commandeur. Maar wie kan mij vertellen wat de andere rangen waren. Misschien was Ridder ook wel een rang in de hoogte van belangrijkheid. :?:

Command.KTNL
Berichten: 1
Lid geworden op: 01-07-2017 11:03

Rangen Knights Templar

Bericht door Command.KTNL » 01-07-2017 18:26

Als Grand Master van de Nederlandse Militaire Orde der Tempeliers zal ik graag voor diegene die daar geïnteresseerd in is, een rangen/titellijst plaatsen.

Ter info voor de geïnteresseerden ... we zijn een zelfstandige commandery
maar tevens aangesloten bij de moederorgansiatie, onze Main Order, de
Supreme Military Britannic Holy College of Knights Templar. (Te vinden op FB)... een Vetting Security Group selecteert de aanmeldingen nauwkeurig !

Hartelijke groet,

GM Sir Anton
Grand Master Dutch Commandery
Nederlandse Order der Tempeliers

✠✠nnDnn✠✠

Hollander
Berichten: 4
Lid geworden op: 15-06-2017 19:48

Re: Rangen Knights Templar

Bericht door Hollander » 01-07-2017 20:18

Command.KTNL schreef:Als Grand Master van de Nederlandse Militaire Orde der Tempeliers zal ik graag voor diegene die daar geïnteresseerd in is, een rangen/titellijst plaatsen.

Ter info voor de geïnteresseerden ... we zijn een zelfstandige commandery
maar tevens aangesloten bij de moederorgansiatie, onze Main Order, de
Supreme Military Britannic Holy College of Knights Templar. (Te vinden op FB)... een Vetting Security Group selecteert de aanmeldingen nauwkeurig !

Hartelijke groet,

GM Sir Anton
Okee, dank je wel. Maar waar staat dat rangen/titellijstje dan?

Hollander
Berichten: 4
Lid geworden op: 15-06-2017 19:48

Bericht door Hollander » 28-09-2017 01:04

Grote woorden over wat je allemaal bent bij de Orde der Tempeliers, maar simpel een vraagje beantwoorden over de rangen der tempeliers is misschien iets te moeilijk voor jou, he?? Ik wacht al maanden op dat ""lijstje"". Laat dat ""lijstje"" maar zitten als dat teveel moeite is. :cry:

Plaats reactie